среда, 16 сентября 2015 г.

Мистецтво 1 клас "Жу-жу-жу...я вам казку розкажу"

Урок музичного мистецтва із інтегрованого курсу «Мистецтво» в 1 класі
за новим  Держстандартом
Конспект підготовлений вчителем музичного мистецтва Михайловой О.С.

 

Тема: «Жу-жу-жу….я вам казку розкажу»
Мета: дати уявлення про можливості музики відтворювати різнохарактерні образи ,розвивати уміння висловлювати своє ставлення до музики ,дати поняття про динаміку в музиці, навчати розрізняти на слух та виконувати інтонації, музичні фрази і твори з різною динамікою, ознайомити з інструментом фортепіано.
Обладнання:  комп’ютер, диски, фортепіано, нотний матеріал, малюнки комах ,підручник, дидактичні картки ,робочі зошити.
Тип уроку: комбінований.
Рекомендовані музичні твори для використання на уроці: М.Римський-Корсаков «Політ джмеля» та А.Штогаренко «Метелик».
ТЗН: комп’ютер.
Словниковий мінімум термінів та понять: динаміка ,фортепіано.
Технології: ігрові, інтегративні.
Методи і прийоми для застосування вчителем на уроці: словесні (бесіда), пояснювально-ілюстративні, організація слухання та сприйняття музичних  творів . Стимулювання творчої активності учнів.
Тематичне завдання: знайомство з динамікою, як одним із засобів музичної виразності.
Хід уроку.
1. Організаційний момент.
1.1Муз привітання
             1.2Актуалізація знань.
-Діти, а для чого людині потрібен голос?
-А для чого слух?
-Чому ми розмовляємо різними голосами?
-Хтось говорить голосно, а інший тихо?
-Чи всі звуки, які ми чуємо, однакові?
-Давайте вирушимо у подорож до лісу. Подорожуючи ми заблукали і почали голосно гукати А – у, а – у ... а потім нам хтось відповів а – у,   а – у. Це була луна, вона повторила наш голос, і ми почули. А ось пташка проспівала ку – ку і їй тихенько відповіла луна – ку – ку.
2. Пояснення нового матеріалу.
2.1.-– Звуки мають властивість – це гучність або сила звучання. В музиці вона називається – динаміка і позначається такими знаками (Дидактичні картки).В нашому класі знаходится музичний інструмент, назва якого складається з динамічних відтінків. Назвіть цей інструмент( фортепіано).
2.2Запис знаків за зразком у зошит
-Тут і оркестр заграє
Танець на форте лунає
Марш гучно лине з труб,
Тромбонів, валторн і труб.
Піано звучить у пісні
Тихенько, як шепіт листя,
Немов колисанку співає,
Динаміку відчуває.
Ці динамічні відтінки
Шукай на нотних сторінках.
3. Вокально – хорова робота
3.1.Спів поспівки «Павук сірий».
1.     Спів І фрази на f, ІІ – на p.
2.     Працювати над художнім виконанням пісні.
3.     Розігрування поспівки «Павук сірий».
4.     Слухання музики.
4.1.-Перегляньте ілюстрації з зображенням комах.
-Які комахи зображені?
-Що ви можете про них розказати?
1 слухання. М.Римський-Корсаков «Політ джмеля» та А.Штогаренко «Метелик». В підручнику є картини, якому музичному твору вони відповідають?
2 слухання.
-Чим відрізняється музика ?
-Чим вона схожа?
Яку динаміку використали автори цих творів?
5.Творче завдання.
Створити звукові картини: «Як легенький вітерець перетворився на сильний вітер» (голосом); « Як із дощових крапельок почалася злива з громом» (на інструменті).
6.Підсумок уроку.
-Що таке динаміка форте піано?
-Які твори ми слухали?

-Яку пісню співали?

Комментариев нет:

Отправить комментарий